Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

        PRZEPRASZAM , ŻE TAK DŁUGO NIC NIE DODAWAŁAM DO MOJEGO BLOGA :(

ALE NIE MIAŁAM KIEDY ALE JUŻ TO SIĘ SKOŃCZYŁO BO MAM KOLEJNE 

                  INSPIRACJE DO ZAPREZENTOWANIE WAM WSZYSTKIM :) ! . . . 

                                   . . .  



   





                                                                                                        






                                                                                                              ZAPRASZAM :) :) :) . . . 




 . . . . a teraz coś dla tych co kochają drapieżność :)





. . . Buty na . . .  PLATFORMACH :) BARDZO MODNE :) NA KAŻDĄ OKAZJĘ DLA KAŻDEGO :)-MAMY COŚ FAJNEGO I BOMBOWEGO ORAZ WYSTRZAŁOWEGO AŻ DECH ZAPIERA :)




                                                   . . .





 

   * Jedne z naj naj najpiękniejszych bótów świata :)-pewnie drogie ale i tak je polecam i nie tylko :)
                                                   (SAMA MAM PODOBNE :*)




                                                      Troszkę żółci nie zaszkodzi :)




     Trochę granatu :)
    







WzOrY kWiAtOwE SĄ ZAWSZE
         W MODZIE ! ! ! :)

    





:)     ;)       :)          :)             :)         :D      :d




cZArNe TO zAwSZe- klASyCZne :) i modne 


            i do wszystkiego je można założyć !      pasuja ;) :) :) !!! :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz